top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תשי דוד

אילת בילויים, המלצות ולייף סטייל

עודכן: 16 בינו׳ 2022

אילת - הפנינה לחופי הים האדום


אילת הייתה מאז ומעולם יעד תיירותי מועדף עבור תושבי מדינת ישראל. בנוסף לכך, העיר אילת מהווה מוקד משיכה עבור תיירים מכל רחבי העולם המגיעים להנות מהשמש, החופים, המסעדות ואווירת החופש השוררת בעיר. בנוסף, העיר מציעה מזג אוויר נוח ברוב ימות השנה ומגוון רחב של פעילויות ספורטיביות ותיירותיות בגבולות העיר ובסביבתה.

בנוסף לכך, הקמת שדה התעופה החדש והמשודרג בקרבת אילת מהווה זריקת אדרנלין לעיר, ומאפשר תנופה של תיירות בינלאומית בהיקף חסר תקדים.

שונית הדולפינים של אילת - ריף הדולפינים אילת

שונית הדולפינים הינה אתר ייחודי מסוגו בגבולות מדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל. אתר זה מאפשר למבקרים לצפות בדולפינים בפאונה הטבעית שלהם -הים. המבקרים זוכים להשקיף על חיי היומיום של הדולפינים מבלי להפריע את מנוחתם. העקרונות שעליהם מושתת מקום זה מתבססים על יחס של כבוד הדדי בין הדולפינים לבין בני האדם וכל קשר פיזי שנוצר, נעשה ביוזמת הדולפינים.

התצפית מתאפשרת מנקודות ייעודיות על המזח, במהלך שחייה מודרכת או צלילה מודרכת.

מועדוני צלילה באילת

העיר אילת מציעה מגוון עשיר של מועדוני צלילה איכותיים ברמה בינלאומית ששמם הולך לפניהם. מועדונים אלה כוללים שירותי צלילה מודרכים בכל הרמות ולכל הגילאים, קנייה או השכרה של ציוד צלילה מקצועי וקורסי צלילה מלאים, שבסופם המשתתף יכול להתהדר ברישיון צלילה בינלאומי. כל מועדון צלילה מתאפיין באופי ייחודי, דבר ההופך את החוויה למרהיבה יותר. העיר אילת ידועה כמוקד משיכה עבור צוללנים מקצועיים, כמו גם עבור אנשים החפצים להתנסות לראשונה בתחום הצלילה או לשפר את ביצועיהם.


טיול טרקטורונים באילת

טיול טרקטורונים היא אטרצית אקסטרים מדהימה לכל המשפחה, הטיול מלווה ע"י מדריך מקצועי וכולל סיור שטח ברחבי דרכי החול של אילת, טיול טרקטורונים באילת מתאים למשפחות, זוגות וכטיול חברה.



שמורת טבע חוף האלמוגים של אילת

שמורת האלמוגים הינה אתר מיוחד במינו ונתפסת כאוצר טבע נדיר מעין כמוהו.

השמורה ממוקמת בחופה הדרומי של אילת ומאפשרת הצצה נדירה לעולמם הססגוני ויוצא הדופן של דגים, אלמוגים ויצורים ימיים רבים אחרים. האתר מציע בין השאר צלילות מודרכות בשונית הצפונית ביותר בעולם ואחת המפורסמות שבהן.

חוף..חוף..חוף… אילת מלאה בחופים מדהימים

אילת מציעה למבקריה רצועות חוף אינסופיות, המאפשרות שחייה, צלילה, רביצה וצפייה בזריחות ובשקיעות עוצרות נשימה. מדובר בתענוג צרוף המושך מידי שנה מיליוני תיירים מכל רחבי העולם. חלקם הגדול מגיע ישירות לעיר אילת, על מנת ליהנות מהשפע שיש לעיר הזו להציע.

הקניון האדום 10 דקות נסיעה מאילת

הקניון האדום ממוקם בהרי אילת, כ- 20 ק"מ צפונית לעיר. על אף שמדובר באתר הנמצא מחוץ לתחומי העיר, הוא זוכה לפופולריות רבה בקרב המבקרים באילת. תחמוצות הברזל המצויות בו מעניקות לו את גוונו האדמדם המייחד אותו. הקניון מציע מסלולי הליכה וסיורים מודרכים.

פארק תמנע 10 דקות נסיעה מאילת

פארק תמנע הינו אתר נוסף הנמצא מחוץ לתחומי העיר אילת, אך גם הוא מהווה מוקד משיכה עבור התיירים הרבים הפוקדים את העיר. הפארק נמצא כ-20 ק"מ צפונית לעיר, ומהווה למעשה פלא גיאולוגי מרהיב ביופיו. המבקרים נחשפים במהלך הביקור בפארק למגוון עשיר ביותר של תצורות נוף, שנוצרו על ידי כוחות הטבע לאורך אלפי שנים. המקום הינו בעל חשיבות היסטורית עולמית, מכיוון שמקום זה היה הראשון בעולם לשמש כאתר לכריית נחושת.

חיי לילה באילת

העיר אילת מציעה חיי לילה תוססים ושוקקים בזכות המגוון העשיר של הברים, המסעדות והמועדונים הנמצאים בשטחה.

בנוסף לכך, העיר אילת מושכת אליה זמרים, מוזיקאים, סטנדאפיסטים ואומנים. בזכות כך, המבקרים זוכים להנות במהלך ביקורם מתוכנית אומנותית איכותית הכוללת הופעות חיות, קונצרטים ומופעי סטנדאפ. העיר אילת מארחת מידי שנה מספר פסטיבלים וקונגרסים בינלאומיים שונים, כגון: פסטיבל ג'אז, פסטיבל רוק, פסטיבל קלאסיקאמרי, קונגרס הסלסה והבצ'אטה. כל אלה מוסיפים רבות לצביונה של העיר ומושכים אליה מבקרים מכל קצוות תבל. על נושא ההגברה והתאורה של הפסטיבלים אחראים חברת מדיה לייט המתמחים בציוד תאורה והגברה באילת.


מחפשים דירה להשקעה באילת? כנסו לאתר שלנו

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page